Para agradecer a todos los fans por su apoyo infinito, hemos recopilado una serie de 'webisodes' destacando lo mejor de nuestro paso por Europa.... ¡Que los disfruten!.

Comentario de joelma ribeiro costa el diciembre 13, 2009 a las 2:46pm
This man and the best singer in the world look at the affection that the fans he has no people that I know and like him, I think I admire forever. I am increasingly a fan of this man I pray for him every night, love much, just wish for him many health, and that only that he needs the rest because he runs behind as it has done honestly. I'm just waiting for his visit here in Brazil, oh yes I'll be very feliz.olha but this video does not let me lie, he simply the best of the best!
Comentario de joelma ribeiro costa el diciembre 13, 2009 a las 2:44pm
:)
Comentario de Paulina Sainz el diciembre 11, 2009 a las 1:02pm
K lindoooo, y k euforia, no es para menos, k increible es estar en un concierto de Enrique!!!! Gracias Millet